8/recent posts

16 Nisan 2017 Pazar

Wulf Dorn - Şizofren


Wulf Dorn
 Şizofren
Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı : 400

Arka Kapak : 

Ne kadar zaman geçtiği önemli değil
Ne kadar değiştiğin önemli değil
Sessizlik seni çıldırtmaya devam edecek
Ve dehşetin soğuk pençesini hissedeceksin

Psikiyatr Jan Forstner başarısız bir evlilikten ve işini kaybettikten sonra doğduğu yer olan Kahlenberg'e geri döner. Yirmi üç yıl önce, küçük kardeşi iz bırakmadan ortadan yok olmuş, hemen ardından babası bir araba kazasında ölmüştür. Kardeşinin başına gelenlerle ilgili belirsizlik ve babasının korkunç kaybı Jan'ın ruhsal durumunu belirler ve onu rahat bırakmaz.
Kâbuslarını geride bırakmayı ve tekrar yaşamaya başlamayı istiyordur, ama klinikteki bir hasta intihar edince, Jan kendisini yirmi üç yıldır gizli kalmış korkunç sırrı açığa çıkaracak olan soruşturmanın içinde bulur...

Alıntılar :
👉Umut, evet, bu iyi bir şeydi.

👉Belki de tesadüflere inanmamızın sebebi tam tersini kaldıramayacak olmamızdır.

👉İnsan yetişkin olduğunda her şey kendisine çocukken hatırladığında daha küçük görünür

👉Geçmişinin derinliklerine inmek ve güçlükle hapsetmeyi başardığı eski hayaletleri serbest bırakmak fikri onu korkutuyordu...

Yorum :

Herkeslere Merhaba 😙

Bugün size süper ötesi psikolojik gerilim içeren bir kitap dan bahsetmek istiyorum.Öncelikle Wulf Dorn la tanışmam geçen sene şubat aylarındaydı ilk önce Oyunbaz isimli kitabını okumuştum ve kitaba bayılmıştım.Bu sefer de kuzenimin tavsiyesi üzerine Şizofren kitabını aldım.Ve okumaya başladım.
Öncelikle kitabın ismini okuduktan sonra sizi neler bekliyor onu merak ediyorsunuz.Kitabın akıcılığı kurgusu çok güzeldi. Kitap da yer alan bazı Pedofili vakaları benim daha dikkatimi çekti.Üniversite de psikoloji derslerine gitti bir an aklım.😁Onun dışında kitabın ilk sayfalarında Jan'ın ikinci şans diye nitelendirdiği işine başlamasını , eski anılarını hatırlamasını, bunun dışında yeni çevresiyle ilişkilerini anlatmasıyla geçiyor.Bu kısımları okurken '' eee hani nerede ekşınlı kısımlar nerede adrenalin'' diyorsunuz ki yazar sizi şaşırtmadan hemen bir anı ile sizi heyecanlandırıyor.😂😂İşte o an dan sonra tahmin etme yetisi devreye giriyor.Olayları birbirleriyle bağlamaya başlıyorsunuz ve sonunda '' Acaba '' diyorsunuz.Olabilir mi ? Benim küçük bir ihtimal bile olsa tahmin ettiğim doğru çıktı diyelim.😎 Onun dışında Jan'ın yaşadığı duygu yoğunluğu çocukluktan itibaren yaşadığı olaylar beni az da olsa etkiledi.İnsanın çocukluk çağında yaşadığı iyi / kötü tüm olayın ileri ki yaşantısını etkilediğini bir kez daha görmüş oldum.

Daha yazıp anlatmak istediğim çoook şey var ama onları anlatırsam kitabın tamamı hakkında bilgi vermiş olurum.O yüzden gerilim kitaplarını seviyorsanız.Ve ya işte sıradan normal tek düze giden romanlardan sıkıldım.Biraz adrenelin istiyorum diyorsanız.Sizi Wulf Dorn ' a yönlendiriyorum.
Ama ufak bir tavsiye ben yazarın kitaplarını sondan başlayarak okuduğum için bazı olaylardan habersiz kaldım.Siz öyle yapmayın sırayla okuyun 😅 



Beğendiysen Paylaşabilirsin :)
4 yorum:
  1. Güzel bir kitaba benziyor.Daha önce karşıma çıkmıştı ama bir türlü okuyamamıştım.Belki bu sefer okurum.Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim okursan keyif alacağından eminim :)

      Sil
  2. okuycam tımıms aklımda :)

    YanıtlaSil

Lütfen Düşüncelerinizi Paylaşmaktan Çekinmeyin ツ

404

Lütfen Korkmayın

Aradığınız içerik silinmiş olabilir veya yanlış bir arama yapmış olabilirsiniz.

Anasayfa