8/recent posts

9 Nisan 2017 Pazar

Mim | Marka Mimi








Herkese Merhaba ✋

Sevgili Deep beni marka mimine etiketlemiş VE söyle açıklamış mimi ;
👉Kolay bir mim hazırladım. Marka mimi olacak bu. Hepimizin sevdiği markalar vardır. Giyim, gıda, kozmetik, bilgisayar gibi. İsteyen arkadaşlarımız en sevdikleri üç markayı yazacaklar ve isterlerse neden sevdiklerini de açıklayacaklar.  👈
 Haydi Başlayalım O Zaman 😎


   👉 SUPERGA👈

Yapısını çok beğendiğim bir ayakkabı markası ayrıca renkli ve sade modelleriyle tüm kıyafetlere uyum sağlayabiliyor.Seviyorum 😎



👉 MİKRO 👈

Her şey bir 0,7 kalem ucu almayla başlamıştı.Lise yıllarımda başka bir marka kullanmadım.Kırtasiye malzemeleri olarak benim tercihim olmuştur hep.



👉DEFACTO / KOTON👈

Tamam burada biraz hile yapmış olabilirim.Ama şöyle bir açıklamam var 😇

Koton'un üst grup ürünlerini beğeniyorum.
Defacto'nun ise hem alt grup ürünlerini kullanıyorum.



İşte oldu 💃💃💃

Öyle çok çok marka tutkunu olmadım bu marka haricinde de ürünler kullanıyorum ama bu markalardan çok memnunum öncelikli tercihlerim oluyor.
Mimi okuyan, yapmak isteyen herkesi mimliyorum.

Görüşmek Üzere 😊




Etiketler
Beğendiysen Paylaşabilirsin :)
4 yorum:
  1. süperga bakayım tımams saool :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir mim olmuş, mikroyu ilkokul'dan bugüne kadar halen kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Güzel ürünleri var bende çok severek kullanıyorum

      Sil

Lütfen Düşüncelerinizi Paylaşmaktan Çekinmeyin ツ

404

Lütfen Korkmayın

Aradığınız içerik silinmiş olabilir veya yanlış bir arama yapmış olabilirsiniz.

Anasayfa