8/recent posts

31 Mart 2017 Cuma

Özgür Bacaksız - Mutsuz Çocuklar Ülkesi



Özgür Bacaksız
Mutsuz Çocuklar Ülkesi
Destek Yayınları
Sayfa Sayısı : 144

Arka Kapak : 
Süper Baba'nın müziğini flütle çaldığımız günlerde çok enteresan çocuklardık, Tsubasa izlerken çarpan kalbimiz, banyo sonrası Bizimkiler dizisi... Hayatın seyrinde güzel bir yolculuktaydık, önce hüpleten sonra gümleten felsefemiz, can sıkıntısının artan yoğunluğunda uhuyla geçirdiğimiz zamanlar, amacımız basitti yani: Masumluk... Amma velakin çok masumduk!
(Tanıtım Bülteninden)


Alıntılar : 
👉Ve insan bir gün anlar ki; çok sevdiği her şey uçup gider, değişir yürekler, biter duygular. Geride kalır müzikler, duygular,anılar. Suçu olmayan tüm şeyler geride kalır.Ama insan gider. Çok sevse de gider.

👉Dengesizliğin anatomisini çizdim ruhuma.

👉Kaçtığı ne varsa insanın,
hep ondan önce gider, sığınacağı yerlere.

👉Ufak şeyleri sevmeli insan, basit hayaller kurmalı, büyük olan ne varsa çöpe atmalı...

👉Kendin/ kendine iyi geldikten sonra, başkasının sana nasıl geldiği, senden nasıl gittiği önemsiz.

👉Samimiyet çok değerli , bizi bize hissettiren kitaplar çok değerli...

Yorum : 
Vay Be ! Diyorum.😎😎

Ne bu hız diyorum kendime 😀 Dalga geçiyorum tabi ki de.

Sevgili Zweing den sonra ne güzel geldin sen Bacaksız :) ( Kitapta çok geçti yazmak istedim ) 😇

Öncelikle kitabı açtığımız da bizi Tezer Özlünün ;

''Çok kötümser bir yazardı diyor.
Yazar kötümserlikten doğar diyorum ''

sözü karşılıyor.Onun haricinde yazarın çocukluğu ( 90 lara denk geliyor ) dair anılarından derleme bir kitap .Ben kitabı okurken çok keyif aldım.Yazarın yazım şekli yer yer argo kullanması nedense bana samimi geldi bilmiyorum.Onun dışında bize o zamanlar çocuk olmayı , mahalle kavgalarını , ilk aşklarını , ilk deneyimlerinden bahsediyor.Okurken rahatsız olduğum tek yer ise bölüm geçişlerinde ki 'koyu harfle yazılmış'kısımlarını pek sevemedim hatta bir kaçını okumadan geçtim hep tekrar gibi geldi.Onun dışında hoşuma gitti.Özellikle sonlara yaklaşırken ''Nenemin Meşhur Tavuklarına'' çok güldüm.😆

Aslında ben bu yazarın ''Deli Çocuğun Güncesi'' kitabını da okumuştum ama bulamadım silmiş olabilirim diye düşündüm.Emin değilim 🤔🤔


Kısacası ben okurken çok keyif aldım ve kitabı beğendim.Hani böyle kesinlikle okumalısınız diye bir şey demem ama geçmiş yıllara dair bir şeyler hatırlamak isterseniz ve ya gerçekten  başkasını dinlemeyi seviyorsanız da okuyabilirsiniz.







Beğendiysen Paylaşabilirsin :)
13 yorum:
  1. hımm okunur evet bi kitabını okumuştum eğlenceli bulmuştum ben de, yandaki şizofreni de okucam o yazar da iyi gerilim yazıyor hani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yani okunabilir bir kitaptı.Onun dışında sanırım ben şizofreni zor günler için saklayacağım vazgeçtim okumaktan

      Sil
  2. Bu kitap bir ara İnstagram'daki kitap hesaplarında çok popülerdi. Konusunu sevdim. Anı kitaplarını okumayı seviyorum. Bir de 90'larla ilgiliyse hoş bir nostalji oluyor. Denk gelirsem okumak isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anı kitapları okumayı seviyorsan beğeneceğini düşünüyorum :)

      Sil
  3. Okuma listesine eklemelik bir kitap. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Ya kitap yazıları ne güzel oluyor.. :))

    Neyse ben de beklerim sayfama! :) ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür Ederim =)

      Ve tabi ki gelirim :)

      Sil
  5. Bu kitabı ben de çok gördüm ama sever miyim bilemiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemeden sana uyar mı bilemeyiz :) Ama ufak bir tahmin bu aralar okuduğun kitaplardan sonra belki sana biraz '' ee hani olay yokmu ?'' dedirtebilir. =)

      Sil

Lütfen Düşüncelerinizi Paylaşmaktan Çekinmeyin ツ

404

Lütfen Korkmayın

Aradığınız içerik silinmiş olabilir veya yanlış bir arama yapmış olabilirsiniz.

Anasayfa