8/recent posts

18 Mart 2017 Cumartesi

Lauren James - Bir Sonraki Hayatımız


Lauren James
Bir Sonraki Hayatımız
Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı : 360

Arka Kapak : 
Sevdiğiniz insanı kaç kere kaybedebilirsiniz? Katherine ve Matthew'nun kaderinde asırlar boyunca tekrar tekrar doğmak vardı. Her seferinde birbirlerine umutsuzca âşık oluyor ve trajik bir şekilde ayrılığı tadıyorlardı. Belki de bir sonraki hayatlarında her şey farklı olacaktı…

"Eğlenceli, romantik ve okumadan duramayacağınız bir roman."
-The Bookseller-

"Komik, benzersiz, tutkuyla ve tehlikeyle bezenmiş, kesinlikle bağımlılık yaratacak olan Bir Sonraki Hayatımız, yılın en iyi gençlik romanlarından biri. James okurlarını tanıyor ve deneyimli bir yazarın güveniyle ve eksiksiz hayal gücüyle yazıyor. Kendine saygısı olan hiçbir genç bunu kaçırmak istemez!"
-Lancashire Evening Post-

"Bu kitabın bitmemesini istedim ama aynı zamanda çiftin, Katherine'in de 'dehşet verici, güzel dans' olarak tarif ettiği üzere, tarihin farklı dönemlerinde neden tekrar tekrar ortaya çıktığını öğrenmek istedim. Kitabın, soruların cevaplandığı ve okuru büyük bir sürprizin beklediği sonu da mükemmeldi. Bu yetenekli genç yazarın yazacağı kitapları okumak için sabırsızlanıyorum."
-The Scholl Librarian-

"Gerçek aşk ve reenkarnasyon üzerine eğlenceli, sürükleyici ve inanılmaz yaratıcı bir hikâye."
-Louise O'Neill, Kusursuzlar'ın yazarı-
(Tanıtım Bülteninden)


Yorum : 


Herkese Merhaba :) Geçen hafta İdefix 'in indirimden yararlanıp kendime bir kaç kitap sipariş etmiştim.Bu kitabı en son listeme eklemiştim.Çünkü konusu az da olsa kafa karıştırıcıydı.Kitaplarım geldiği zaman önce bu kitaptan okumaya başladım.
Gel gelelim konusuna , yazarımız kitabımızda iki karakteri ( Katherine ve Matthew)  dört farklı zaman diliminde bize anlatmış.Sanırım bunu anlatacak en güzel görseli yukarıya ekledim.😎

2039 : Üniversite de Kimya Öğrencileri
1745 : Carlisle Kuşatması
1854 : Kırım Savaşı
2019 : Gelecek İçin Çalışan Bilim İnsanları

Evet karakterlerimiz bu zaman dilimlerinde karşılaşıyorlar , aşık oluyorlar ve birlikte yaşıyorlar belli bir amaca hizmet ettikten sonra ölüyorlar.Karakterler çok akıllı , eğlenceli , tutkulu ve mizah dolu.Bu yüzden zaman dilimlerinde ki halleri de merak uyandırıyor.Kitapta sevdiğim ilk özellik zamanlar arası geçişte hiç kafa karıştırıcı olmaması yani bölümlerin devamlılığını güzel sağlamış nerede kalmıştım burada ne olmuştu demedim
Kitap da ki  görsel tasarıma bayıldımm  ! Evet Katherine ve Matthew 'in buzdolabına bıraktığı notlar,anında mesajlaşma konuşmaları , gazete makaleleri v.b.Yani normal bir şekilde anlatmayıp görseller ile desteklemelerini sevdim.Ayrıca kitap da yer yer ''Denekler tehlikede , Müdahale önerildi, Zaman Düzlemi'' gibi yazılar ile karşılaştım ama bunun ne olduğunu hakkın bir fikrim yok.🙈

Bir devam kitabı olmasına sevindim.Yurtdışında yayınlanmış ama biz de çevirisi ne zaman yapılır bir fikrim yok ama umarım en kısa zaman da olur.😃





Beğendiysen Paylaşabilirsin :)
12 yorum:
  1. bu kitabın kapağı için okuyacağım sırf :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orjinal kapağın güzelliği demi :) Tavsiye ederim

      Sil
  2. yaniiii vampir mi bunlaaar yoksa bir biyi veya efsane mi vaaar. legend of the blue sea var kore dizisi ondan da böle bişi var ama kız deniz kızııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yokyok bunlar vampir filan değiller ama ne olduklarıda belli değil benimde aklim karıştı yahu 🤔🤔

      Sil
  3. Kapağı ve görseli için okumalı mıyım :) bilemedim. Merak uyandırıyor :)

    YanıtlaSil
  4. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. baak son yazımaa amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =) Baktım , gördüm , mutlu oldum çok teşekkürler

      Sil
  6. Kitap okumayalı epey olmuş vizelerden vakit bulamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyi bilirim vizelerin verdiği vakitsizliği :) umarım iyi sonuçlar alırsın da güzel kitaplarına bir an önce kavuşursun :)

      Sil

Lütfen Düşüncelerinizi Paylaşmaktan Çekinmeyin ツ

404

Lütfen Korkmayın

Aradığınız içerik silinmiş olabilir veya yanlış bir arama yapmış olabilirsiniz.

Anasayfa