14 Haziran 2017 Çarşamba

İzledim | W : Two World

0


Adı: W
Tür: Dram, Romantik, Fantastik
Bölüm Sayısı: 16
Yapım Yılı: 2016
Ülke: Güney Kore
Oyuncular :
Lee Jong-Suk | Han Hyo-Joo| Jeong Eu-Gene |Lee Tae-Hwan |Lee Si Un

Konusu :

Dizi, otuzlu yaşlarının başlarında iki kişinin aşk hikayesini konu almaktadır. Aynı zamanda fakat farklı dünyalarda yaşayan iki insanın hikayesidir. Oh Yun Joo, babası ünlü bir çizgi roman yaratıcısı olan bir cerrahtır. bir gün aniden babası ortadan kaybolur, Oh Yun Joo onu aramak için atolyesine gider fakat babasının yerine kanlar içinde bir adamı, Kang Chul'u bulur. Kang Chul tarafından kaçırılıp farklı bir boyuta geçer.

(Yeppudaa.com'dan alıntıdır.)










Kang Chul ,JN Global temsilcisi ve "Kanal W"nin sahibi.Ülkenin genç zengin iş adamı.


Oh Yeon Joo , Myungsae Hastanesi göğüs hastalıkları bölümde asistanlık yapmaktadır.
Babası ünlü bir çizgi roman tasarımcısıdır




Seo Do Yoon , Kang Chul'un koruması ve dövüş sanatları koçudur.Kang Chul'un en iyi arkadaşlarından olmuştur



Yoon So He , Kang Chul'un sekreteri ve en eski arkadaşıdır.Kang Chul'a duygusal anlamda bir şeyler hissetse de Oh Yeon Joo karşısına çıkınca olaylar değişir.












Yorum : 
Herkese Merhaba 😊 Yine bir kore dizisiyle karşınızdayım.
Öncellikle , dizinin konusunu çok beğendim zaten yorumları okurken konusu çok ilginç geldiği için bu diziye başlamıştım.Beni yanıltmadı.Dizinin fantastik unsurlarına bayıldım.İki dünya arasında geçiş e , devam edecek yazılarına sanırım ben daha detaycı biriyim böyle ufak noktalar dikkatimi çekiyor.Onun dışında oyuncular da hoşuma gitti.Özellikle Kang Chul 😊 
Yakışıklı olmasıyla alakası yok , yani o da bir unsur ama ben dizide ki zekasına bayıldım diziyi izledikten sonra ortalarına doğru kendini gösteriyor bize.
Şöyle açıklayacağım , bana göre dizinin dram kısmını ilk başlarda Kang Chul üstleniyor daha sonra Oh Yeon Joo ona katılıyor ki bu bölümlerde gözlerim doldu :(
Daha sonra ikisi birlikte Romantiklik kısmını oluşturuyorlar :D
Ama bana göre komedi kısmını tek başına Park Soo-Bong üstleniyor çünkü ben en çok onun sahnelerinde güldüm yani komikti.







0 yorum:

Yorum Gönder

Lütfen Düşüncelerinizi Paylaşmaktan Çekinmeyin ツ