14 Mayıs 2017 Pazar

A N N E M

8


Annem ,
Bu seninle geçirdiğimiz nice Anneler Günün'den biri Şükürler Olsun Ki.
Belki ilk söylediğim kelime Anne olmadı ama bu yaşıma kadar dilimden düşürmediğim tek kelimesin.
Herkes için Annesi özeldir.Ama senin bende ki yerin bambaşka , öncelikle bana verilen en güzel armağansın.İyi ki yaşamımı senin yanında sürdürüyorum.Öncellikle belki bu zamana kadar sana ifade edememişimdir.Ama bana verdiğin tüm emekler için Çok Teşekkür Ederim.Çünkü sen olmasaydın ben şuan ki Rabia olmazdım.Öncellikle arada da kızıyorum he sana hatırlıyorum.Küçükken çok yaramazlık yaptığımda beni yanında yatırmazdın ne ağlardım.İçim çıkarmış gibi.Ben o zamanlar anladım Senin benim için bir nefes olduğunu...
Seni kaybetme korkusu nu  taa o zamanlarda yaşadım.O yüzden belkide sana bu kadar bağlıyım.O yüzden seni kimseyle paylaşamıyorum.O yüzden seni şu hayatta üzenleri, kıranları, canını acıtan insanları içten içe kin besliyorum.Eğer ben sen uyurken senin nefes alışını kontrol ediyorsam , telefonuma cevap vermediğinde endişeleniyorsam sen Değerlisin bundan ötesi yok.Ama artık o küçük kız çocuğu olmadığım için bunlarla senin için tek tek savaşacağım.Çünkü anne-kız olmak bunu gerektirir.💓

Ben senin çayı demli sevmeni , Kırmızı rengine aşık olmana ama siyahın asaletine vurulmanı , Her olumsuzluğu tek başına göğüslemeni , Bir şarkıyı senin sesinden duymayı , Kısa zamanda sosyal medyayı öğrenmeni, Eski anılarını senden dinlemeyi , Bir şey isterken bana watsaptan 'canım aşkım' lı mesajlar atmanı, Beni sık sık kontrol etmeni , İyi bir dinleyici ve yol gösterici olmanı,Bana yaptığın sarmaları , tostları , patates yemeklerini , Sinirlenince ağlamanı , üstelik beni de ağlatmanı , O masum gülüşlerini
                                               

   💙 .S E V İ Y O R U M.💙


İyi ki varsın Annem,


Bu hayatta beni tek bırakmadığın için teşekkür ederim.Bana bir kadın tek başına neler ile mücadele eder üstüne üstlük bir de kız çocuğu büyütür bununla da yetinmeyip birde elalemin gereksiz yorumlarına nasıl cevap verilir onu gösterdiğin için için çok çok çok DEĞERLİSİN.
Teşekkür ederim Annem .
Güçlü bir kadın olduğun için ...




S E N İ    Ç O K   S E V İ Y O R U M.


💙







8 yorum:

  1. Ne mutlu size ki böyle bir anneye sahip olduğunuz için.Ve ne mutlu ki anneniz de böyle bir evlada sahip olduğu için.Tüm annelerin,kendini anne gibi hissedenlerin bir güne sığdırılamayacak günlerini kutluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🙂 çok teşekkür ederim ne güzel ifade etmişsin

      Sil
  2. Allah annene uzun ömür versin, muhabbetiniz daim olsun :-)

    YanıtlaSil
  3. Allah annelerimize uzun ömürler versin, onları başımızdan eksik etmesin.
    Bütün Annelerin anneler gününü kutlar, ellerinden öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşAllah :) Çok teşekkürler

      Sil
  4. ay bak eski anılar, watsap, sarma, seni ağlatması filan çok tatlı yaaa yüzünden de belli zaten annenin iyi insan olduğuuu :)

    YanıtlaSil

Lütfen Düşüncelerinizi Paylaşmaktan Çekinmeyin ツ